مخاطبان :
مدیران – مدیران فروش تمامی سازمان ها – کارشناسان بازاریابی در سازمان ها – دانشجویان رشته های بازاریابی – مدیریت و تمامی افراد علاقه مند
هدف :
آشنایی مدیران فروش و کارشناسان بازاریابی با اصول – فنون و هنر مذاکرات تجاری
محتوای دوره :
تاریخچه مذاکره
تعریف مذاکره و کاربرد آن
اهداف مذاکره
انواع مذاکره
تکنیک های مذاکره حرفه ای
مهارت های ارتباطی برای مذاکره
نقش های مختلف در تیم مذاکره
آداب مذاکره
نکاتی درباره مذاکرات تلفنی
استراتژی های مذاکره
برگزاری کارگاه عملی و پاسخ گویی به سوالات
تست شخصیت مذاکره کننده