محتوای دوره اصول، فنون و هنر مذاکرات تجاری

 

مخاطبان :

مدیران – مدیران فروش تمامی سازمان ها – کارشناسان بازاریابی در سازمان ها – دانشجویان رشته های بازاریابی – مدیریت و تمامی افراد علاقه مند

هدف :

آشنایی مدیران فروش و کارشناسان بازاریابی با اصول – فنون و هنر مذاکرات تجاری

محتوای دوره :
تاریخچه مذاکره
تعریف مذاکره و کاربرد آن
اهداف مذاکره
انواع مذاکره
تکنیک های مذاکره حرفه ای
مهارت های ارتباطی برای مذاکره
نقش های مختلف در تیم مذاکره
آداب مذاکره
نکاتی درباره مذاکرات تلفنی
استراتژی های مذاکره
برگزاری کارگاه عملی و پاسخ گویی به سوالات
تست شخصیت مذاکره کننده

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش