مخاطبان :
مدیران ارشد و کارکنان شرکت های مختلف -مشاوران و کارشناسان
هدف :
آشنایی با چگونگی استخراج و جمع آوری دانش و تجربه از ذهن افراد سازمان
محتوای دوره :
سازمان باید دانش مورد نیاز را برای اجرای فرآیندها و اطمینان از انطباق محصولات و خدمات را تعیین نماید.
این دانش بایستی نگهداری شود وهنگام نیاز در دسترس باشد.
سازمان باید هنگام اعمال تغییرات و روند های مورد نیاز به دانش فعلی خود توجه کرده و نحوه دسترسی به دانش مورد نیاز را مشخص نماید.
آشنایی با منابع درون سازمانی
سرمایه فکری
دانش حاصل از تجربه
یادگیری از پروژه های موفق و یا شکست خورده
ثبت دانش و تجربه های مستند نشده
نتایج حاصل ازبهبودفرآیندها، محصولات و خدمات
جمع آوری دانش از مشتریان یا تامین کنندگان برون سازمانی