مخاطبان :
مدیران و کارمندان تمامی سازمان های آموزشی – مدیران و کارشناسان اداری و منابع انسانی – کارشناسان آموزش سازمان ها – مشاوران و ممیزان سیستم های مدیریتی ایزو و تمامی افراد علاقه مند
هدف :
ارتقای دانش و تواناییمدیران و کارمندان و کارشناسان اموزش با نحوه ی مستند سازی و اجرای سیستم مدیریت آموزش در سازمان ها – استفاده از روش ها و دستورالعمل های موثر برای آموزش سازمانی
محتوای دوره :
آشنایی با تعاریف و مفاهیم آموزش
آشنایی با نحوه ی اجرای اهداف برای دستیابی به اهداف آموزش
آشنایی با نحوهو چگونگی طرح ریزی و نحوه برنامه ریزی برای آموزش کارآمدتر
الزامات فرآیند نیازسنجی آموزشی
نحوه ی ارزیابی اثربخشی فرآیند آموزش برایافراد سازمان
تشریح الزامات سیستم مدیریت آموزش ISO 10015
آشنایی با شناسایی نیازهای آموزشی و تحلیل آن ها
آشنایی با رویکرد فرآیندی در سیستم آموزش
آشنایی با نحوه پایش فرآیند آموزش
بهبود فرآیند آموزشی
آشنایی با تعاریف و اصطلاحات ممیزی
آشنایی با اصول ممیزی
آشنایی با مدیریت برنامه ممیزی
آشنایی با نحوه تدوین اهداف ممیزی
شناسایی و ثبت اهداف ممیزی، برنامه
تعیین ارزیابی ریسک ها و فرصت های برنامه ی ممیزی
اصول تدوین برنامه ممیزی
شناسایی منابع برنامه ممیزی
پایش یک برنامه ممیزی
بازنگری و بهبود برنامه ممیزی
اجرا و هدایت تیم ممیزی، جمع آوری اطلاعات ممیزیو روانشناسی ممیزی
جمع بندی اطلاعات، شناخت موارد عدم انطباق و نگرش به علل ریشه ای عدم انطباق ها
پیگیری عدم انطباق های ممیزی و اقدامات اصلاحی
ارزیابی صلاحیت ممیزین، الزامات حفظ و بهبود صلاحیت ممیزین