محتوای دوره مدیریت استراتژیک مطابق با ISO 9001 :2015

 

مخاطبان :

مدیران- کارشناسان – مشاورین و ممیزین سیستم های مدیریتی ایزو

هدف :

آشنایی با مفهوم و مراحل مختلف یک فرایند برنامه ریزی استراتژیک، شناسایی و تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها برای کسب و کار ، چگونگی شناسایی مزیت رقابتی برای هر کسب و کار

محتوای دوره :

آشنایی با مفهوم مدیریت استراتژیک

آشنایی با فرآیند و مراحل مدیریت استراتژیک

آشنایی با تجزیه و تحلیل مدیریت استراتژیک

آشنایی با مزیت رقابتی و چگونگی شناسایی آن

آشنایی با مفهوم مزیت رقابتی و چگونگی شناسایی آن

آشنایی با تحلیلSWOT شامل (شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها برای کسب و کار)

آشنایی با مفهوم و انواع استراتژی های رقابتی

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش