آتش سوزی موبایل بر اثر اسپری‌کردن مستقیم ضدعفونی‌کننده الکلی

 

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، اسپری‌کردن مستقیم ضدعفونی‌کننده الکلی بر روی تلفن همراه منجر به ورود محلول به درون گوشی شده، به علت حرارت درون گوشی تبدیل به بخار و در نهایت آتش‌سوزی یا انفجار می‌شود.

بر همین اساس هنگام ضدعفونی تلفن همراه باید به مواردی همچون خاموش کردن تلفن همراه قبل از شروع ضدعفونی، خارج کردن از شارژ و متصل نبودن به هندزفری و این‌که تلفن همراه را در گرمای زیاد و در مجاورت سیگار روشن یا شعله گاز ضدعفونی نکنیم، توجه کرد.

همچنین باید در نظر داشت که مواد ضدعفونی‌کننده حاوی الکل را ابتدا روی یک دستمال اسپری و سپس به وسیله آن تلفن همراه را ضدعفونی کنیم، از حجم زیادی از مواد ضدعفونی‌کننده حاوی الکل استفاده نکنیم و هنگام ضدعفونی، ظرف محتوی ضدعفونی‌کننده الکلی را در دست خود نگه نداریم و آن را در مجاورت تلفن همراه قرار ندهیم.

بهتر است برای ضدعفونی تلفن همراه در زمان شیوع کرونا دقت داشته باشیم که بلافاصله بعد از ضدعفونی تلفن همراه، گوشی را به شارژ نزنیم؛ زیرا حتی یک تماس کوتاه هم ممکن است باعث حادثه شود، بلافاصله بعد از ضدعفونی تلفن همراه، آن را روشن نکنیم

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده
مطالب مفید، کار در ارتفاع، ایمنی جرثقیل، برق، بهداشت
دوره های آفلاین رو ببین
کتابفروشی همیار
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش