مخاطبان :
مدیران- کارشناسان – مشاورین و ممیزین سیستم های مدیریتی ایزو
هدف :
آشنایی با مفهوم و مراحل مختلف یک فرایند برنامه ریزی استراتژیک، شناسایی و تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها برای کسب و کار ، چگونگی شناسایی مزیت رقابتی برای هر کسب و کار
محتوای دوره :
آشنایی با مفهوم مدیریت استراتژیک
آشنایی با فرآیند و مراحل مدیریت استراتژیک
آشنایی با تجزیه و تحلیل مدیریت استراتژیک
آشنایی با مزیت رقابتی و چگونگی شناسایی آن
آشنایی با مفهوم مزیت رقابتی و چگونگی شناسایی آن
آشنایی با تحلیلSWOT شامل (شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها برای کسب و کار)
آشنایی با مفهوم و انواع استراتژی های رقابتی