مخاطبان :
مدیران و کارکنان شرکت های صنعتی – تولیدی – مشاوران و ممیزان سیستم های مدیریتی ایزو –
دانشجویان رشته های مهندسی محیط زیست – ایمنی و بهداشت شغلی و همه ی افراد علاقه مند
هدف :
گسترش دانش و مهارت مدیریت منابع میان مدیران و کارشناسان صنایع تولیدی
گسترش دانش و مهارت مدیریت زیست محیطی در زنجیره عمر محصول
آشنایی با منطق ارزیابی چرخه عمر محصولLCA
محتوای دوره :
آشنایی با منطق و مدل ارزیابی چرخه عمر محصول از طراحی تا عرضه و بازگشت به طبیعت
آشنایی با تهیه فرم و چک لیست تحلیل چرخه عمر محصول
شناسائی پیامدهای زیست محیطی محصول در چرخه عمر
مدیریت منابع در زنجیره تولید، عرضه و تامین
تعیین پروژه های بهبود
منطق امتیاز دهی و اعتباربخشی محصول سبز
برگزاری کارگاه عملی و پاسخ گویی به سوالات