حادثه در واحد بهره‌برداری و نمکزدایی غرب کارون شرکت نفت و گاز اروندان

یک کشته و ۵ مصدوم در آتش‌سوزی واحد نمک‌زدایی شرکت نفت اروندان

 وقوع حادثه در واحد بهره‌برداری و نمکزدایی غرب کارون شرکت نفت و گاز اروندان تاکنون منجر به فوت یک نفر شده است.

 

به گزارش همیار HSE به نقل از ایسنا ، روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان اظهار کرد: ظهر امروز (۸ مردادماه ۱۴۰۲) در هنگام انجام تعمیرات در واحد فرآورش و نمکزدایی غرب کارون و حین عملیات جوشکاری، حادثه آتش‌سوزی در یکی از تفکیک‌گرها رخ داد که به صورت کامل مهار شد.

امید نصیری افزود: در این حادثه متاسفانه یک نفر از کارگران جان باخت و ۵ نفر دیگر مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با سوختگی شدید هستند و ۳ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

نصیری ادامه داد: با حضور مدیرعامل و مدیران مربوطه و همچنین فرماندار هویزه و نیروی انتظامی در صحنه حادثه، ابعاد و علل آن در حال پیگیری است که متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

وی گفت: همچنین تمامی دستورات لازم جهت کمک‌رسانی به حال مصدومین از سوی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ابلاغ شده است و در همین خصوص کمیته تحقیقی ویژه این حادثه تشکیل شد.

نصیری خاطرنشان کرد: ردیف سوم از تاسیسات غرب کارون جهت انجام تعمیرات اساسی از حدود ۲۰ روز گذشته از مدار تولید خارج شده بود و از این رو این حادثه در روند تولید این کارخانه اختلالی ایجاد نکرده است و روند تولید به شکل طبیعی خود استمرار دارد.

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
مطالب مفید، کار در ارتفاع، ایمنی جرثقیل، برق، بهداشت
دوره های آفلاین رو ببین
کتابفروشی همیار
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش