فوت ۴ معدنکار درحادثه ریزش معدن ذغال سنگ هجدک

به گزارش همیار HSE به نقل از تسنیم مالک اژدری، فرماندار سهرستان راور با اشاره به ریزش یکی از تونل‌های معدن ذغال سنگ کوهساران هجدک اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت 11 و سی دقیقه ظهر امروز اتفاق افتاده است.

او با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: در حادثه ریزش یکی از تونل‌های معدن ذغال سنگ هجدک متاسفانه 5 نفر از معدنکاران این معدن مفقود شدند که تاکنون موفق به بیرون آوردن دو نفر از این کارگران شدند.

فرماندار راور با بیان اینکه از دو نفر معدنکار پیدا شده یک نفر فوت و نفر دیگر به به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شده است ادامه داد: متاسفانه 3 نفر دیگر معدنکار مفقود شده این معدن لحظاتی پیش پیدا شدند که جان باخته بودند.

او با اشاره به اینکه وضعیت تنها نجات ‌یافته این حادثه نسبت به لحظات ابتدایی بهتر است گفت: تیم بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در حال بررسی دلایل بروز این حادثه است که نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

۵
از ۵
۲۶ مشارکت کننده
مطالب مفید، کار در ارتفاع، ایمنی جرثقیل، برق، بهداشت
دوره های آفلاین رو ببین
کتابفروشی همیار
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش