اپلیکیشن همیار HSE

با سلام و احترام خدمت شما همیاران HSE

 

ورژن جدید اپلیکیشن همیار HSE با امکانات بهتر و راحت تر در خدمت شما قرار می گیرد.

شما می توانید در قسمت HSE Documents به کلیه آیین نامه ها، مقررات و قوانین مرتبط با ایمنی ، بهداشت و محیط زیست به صورت آنلاین و آفلاین استفاده کنید.

 

 

در قسمت موقعیت های شغلی می توانید به صورت روزانه ، رایگان و مطمئن دسترسی داشته باشید.

 

 

در قسمت فروشگاه می توانید به راحتی و اطمینان از کیفیت و قیمت انواع لوازم حفاظت فردی شامل کلاه ایمنی، کفش ایمنی، کمربند ایمنی هارنس، دستکش ایمنی، عینک حفاظتی و ماسک تهیه کنید. همچنین پرداخت بوسیله درگاه اینترنتی و آنلاین مهیا شده است.

 

 

در قسمت مطالب مفید می توانید به کلیه مطالب جدید و ارزشمند سایت همیار HSE دسترسی داشته باشید و استفاده کنید.

 

در قسمت Certification Body می توانید انواع گواهینامه سیستم های مدیریتی ایزو را برای شرکت خود درخواست بدهید تا توسط شرکت QCB Italia بررسی ، اقدام و صادر گردد.

 

در قسمت بازرسی فنی می توانید جهت دریافت گواهینامه صحت سلامت کلیه تجهیزات شرکت/سازمان خود اقدام نمایید . بازرسی انواع جرثقیل و تاورکرین، لیفتراک، آسانسور، ارتینگ، تست جوش و NDT ، بازرسی کالا، مخازن تحت فشار، مخازن کرایوژنیک و . . . 

 

در قسمت HSEPlan می توانید برای پروژه های خود درخواست بدهید تا کارشناسان همیار HSE پس از طی مراحل مربوطه تهیه و تدوین نمایند.

 

در قسمت دوره های آموزشی می توانید از دوره های حضوری (ویژه مسئولین ایمنی و کارفرمایی) که توسط موسسه جامعه متخصصان انجام می شود بهره گیرید. می توانید در دوره های غیرحضوری شرکت کنید و پس از قبولی در آزمون گواهینامه خود را دریافت نمایید. همچنین در دوره های آنلاین شرکت کنید. دوره های تخصصی توسط شرکت های آستا و QCB italia نیز برگزار می گردد.

 

 

در قسمت HSEnews می توانید از آخرین اخبار مرتبط با HSE با خبر شوید.

در قسمت همیار شو می توانید فیلم های آموزشی، حوادث و . . . را با قیمت نیم بهای اینترنت مشاهده کنید و لذت ببرید.

۵
از ۵
۳۵ مشارکت کننده
مطالب مفید، کار در ارتفاع، ایمنی جرثقیل، برق، بهداشت
محمدخزائی گفت:
قبلاً مباحث مربوط به ایمنی در مباحث ۲۲ گانه ملی ساختمان با رنگ زرد مشخص شده بود ولی این ویژگی دربرنامه حذف شده است. ممنون میشم کماکان سابق این ویژگی ایجاد بشه.
دوره های آفلاین رو ببین
کتابفروشی همیار
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش