مخاطبان :
مدیران بازاریابی – بازرگانی – مدیران بخش ارتباط با مشتری CRM و مدیریت منابع انسانی در حوزه فروش و بازاریابی HRM
هدف :
افزایش فروش سازمان ها از طریق مدیریت و برنامه ریزی اصولی برای بخش فروش
محتوای دوره :
آشنایی با برندینگ
آشنایی با سیاست های قیمت گذاری – توزیع و پخش
آشنایی با روش های تبلیغات موثر
نحوه فروش حضوری
آشنایی با نحوه تخفیفات محصولات و خدمات برای جذب بیش تر مشتریان
برنامه ریزی برایخدمات پس از فروش
ارزیابی عملكرد بازاریابی و فروش
بهره برداری بهینه از نیروی فروش