محتوای دوره مدیریت و برنامه ریزی بازاریابی و فروش در شرکت های پخش

 

مخاطبان :

مدیران بازاریابی – بازرگانی – مدیران بخش ارتباط با مشتری CRM و مدیریت منابع انسانی در حوزه فروش و بازاریابی HRM

هدف :

افزایش فروش سازمان ها از طریق مدیریت و برنامه ریزی اصولی برای بخش فروش

محتوای دوره :

آشنایی با برندینگ
آشنایی با سیاست های قیمت گذاری – توزیع و پخش
آشنایی با روش های تبلیغات موثر
نحوه فروش حضوری
آشنایی با نحوه تخفیفات محصولات و خدمات برای جذب بیش تر مشتریان
برنامه ریزی برایخدمات پس از فروش
ارزیابی عملكرد بازاریابی و فروش
بهره برداری بهینه از نیروی فروش

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش