محتوای دوره آسیب شناسی منابع انسانی و راه کارهای بهبود آن

  مخاطبان : مدیران ارشد سازمان ها – مدیران منابع انسانی و آموزشی سازمان ها و کارشناسان منابع انسانی هدف : ارتقای دانش و آگاهی مدیران ارشد و مدیران منابع انسانی با آسیب شناسی منابع انسانیو نحوه ی کنترل آن در سازمان ها محتوای دوره : آشنایی با مفهوم آسیب شناسی آشنایی با مفهوم آسیب شناسی اجتماعی آشنایی با ضرورت آسیب شناسی در حوزه منابع انسانی آشنایی با علل بی …
ادامه مطلب

محتوای دوره آداب پذیرایی و تشریفات

  مخاطبان : مدیران و کارکنان بخش تشریفات هتل ها – سالن ها – انواع شرکت ها – نیروهای خدماتی شرکت ها – گارسون ها و نیروهای تشریفات و پذیرایی تمامی رستوران ها و تمامی افراد علاقه مند هدف : افزایش آگاهی و دانش افراد به تشریفات و پذیرایی – آشنای با روش ها و اصول چیدمان میز – آشنایی با اصول میزارایی حرفه ای – افزایش رضایت مشتریان از …
ادامه مطلب

محتوای دوره تکنیک های مصاحبه استخدامی کارآمد

  مخاطبان : کارفرمایان تمامی سازمان ها – مدیران و کارشناسان اداری و منابع انسانی هدف : توسعه مهارت های مدیران و مسئولان منابع انسانی در فرآیند جذب و استخدام موثر کارکنان محتوای دوره : آشنایی با اصول کلی جذب نیرو آشنایی با روش ها و کانال های جذب نیرو آشنایی با نحوه جداسازی و انتخاب رزومه های برتر و کارآمدتر آشنایی با نحوهاستخدام در سایر شرکت های موفق آشنایی …
ادامه مطلب

محتوای دوره طراحی مسير رشد شغلي كاركنان – راهکار شغلی

  مخاطبان : کارفرمایان تمامی سازمان ها – مدیران و کارشناسان اداری و منابع انسانی هدف : ارتقای سطح دانش و مهارت های تخصصی کارکنان با بهره گیری از طرح ریزی و اجرای برنامه رشد شغلی براساس یک مکانیزم امتیازبندی مناسب محتوای دوره : آشنایی با مفاهیم کار راهه شغلی آشنایی با مدل مایکل آرمسترانگ درمدیریت منابع انسانی HRM آشنایی با استراتژی های مدل آرمسترانگ شامل : آشنایی با مفهوم …
ادامه مطلب

محتوای دوره طرح طبقه بندی مشاغل با تاکید بر اصلاحیه جدید نظام طبقه بندی

  مخاطبان : کارفرمایان تمامی سازمان ها – مدیران و کارشناسان اداری و منابع انسانی هدف : آگاهی از تعهدات و مسئولیت‌های کارفرما بر اساس قانون کار- آشنایی کارفرمایان و کارمندان از حقوق و تکالیف خود – ایجاد روابط منطقی بین کارفرمایان و کارکنان محتوای دوره : آشنایی با تعاریف و اصطلاحات شغل آشنایی با مقررات و ضوابط برای طبقه بندی مشاغل آشنایی با انواع دستورالعمل های طرح های طبقه …
ادامه مطلب

مديريت پروژه بر اساس PMBOK : 2012

  مخاطبان : مدیران پروژه‌ها – مدیران و کارشناسان برنامه ریزی وکنترل پروژه و تمام علاقه مندان به حوزه مدیریت و کنترل پروژه هدف : آشنایی با مفاهیم بنیادی مدیریت پروژه و استاندارد PMBOK و تسلط بر تکنیک‌های عملی مدیریت، برنامه‌ریزی و کنترل پروژه محتوای دوره : آشنایی با ساختار استاندارد PMBOK آشنایی با اصول پایه و بنیادی استاندارد PMBOK آشنایی با محیط اجرای پروژه ها آشنایی با نقش و …
ادامه مطلب

محتوای دوره مدیریت برنامه ریزی و کنترل پروژه

  مخاطبان : مدیران ارشد سازمان ها و مدیران انواع پروژه ها هدف : افزایش آگاهی و ارتقای افراد با روش های کارآمد و موثر در مدیریت پروژه از جمله انواع مدل های مدیریت پروژه – مراحل مدیریت پروژه – تکنیک های مدیریت پروژهو فرآیندهای برنامه ریزی در مدیریت پروژه محتوای دوره : آشنایی با تعاریف و مفاهیم مدیریت پروژه آشنایی با مهارت های مدیریت پروژه آشنایی با انواع مدل های …
ادامه مطلب

مدیریت کیفیت در سیستم های بهداشتی و درمانی ISO 13485:2016

  مخاطبان : کارشناسان فنی تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها و مراکز درمانی – مشاوران و ممیزان سیستم های مدیریتی ایزو – دانشجویان رشته های مرتبط و تمامی علاقه مندان هدف : آشنایی با ارتقا و بهبود کیفیت در مراکز بهداشت و درمان از قبیل بیمارستان ها – مراکز درمانی و درمانگاه ها – افزایش رضایت مندی پرسنل و مشتریان محتوای دوره : آشنایی با تعاریف و اصطلاحات آشنایی با …
ادامه مطلب

محتوای دوره شاخص های ارزیابی عملکرد سیستم های بهداشتی و درمانی

  مخاطبان : مدیران و کارمندان بخش کنترل بیمارستان ها – مراکز بهداشتی – درمانگاه ها – مشاوران و ممیزان سیستم های مدیریتی ایزو – دانشجویان رشته های مرتبط با درمان و آموزش پزشکی هدف : آشنایی با نحوه و اصول شاخص گذاری فرآیندهای بهداشتی و درمانی جهت ارزیابی عملکرد سیستم های بهداشتی و درمانی محتوای دوره : آشنایی با اندازه گیری عملکرد بهبود کیفیت سیستم های بهداشتی و درمانی …
ادامه مطلب

محتوای دوره نحوه استقرار استاندارد اعتباربخشی بیمارستانی

    اعتباربخشی بیمارستانی چیست ؟ اعتباربخشی بیمارستانی استانداردهایی است که برای ارزیابی سطح عملکرد آن ها در رابطه با استانداردهای معین  می باشد و سبب بهبود مستمر آن ها می گردد. یکی از فرآیندهای اعتباربخشی حفظ ایمنی بیمار می باشد. این استاندارد سبب بهبود ایمنی و کیفیت خدمات برای بیماران می شود. مخاطبان : مسئولین و کارکنان اعتباربخشی بیمارستانی – ممیزان سیستم های مدیریتی ایزو – تمام افراد علاقه …
ادامه مطلب

محتوای دوره ممیزی سیستم های بهداشتی و درمانی

  مخاطبان : مدیران و کارمندان بخش کنترل بیمارستان ها – مراکز بهداشتی – درمانگاه ها – مشاوران و ممیزان سیستم های مدیریتی ایزو – دانشجویان رشته های مرتبط با درمان و آموزش پزشکی هدف : آشنایی با روش های میزان انطباق سیستم های بهداشتی و درمانی با استاندارد ها محتوای دوره : آشنایی با تعاریف و اصطلاحات ممیزی آشنایی با بندهای استاندارد ممیزی طبق ISO 19011:2018 آشنایی با انواع …
ادامه مطلب

محتوای دوره مدیریت استراتژیک مطابق با ISO 9001 :2015

  مخاطبان : مدیران- کارشناسان – مشاورین و ممیزین سیستم های مدیریتی ایزو هدف : آشنایی با مفهوم و مراحل مختلف یک فرایند برنامه ریزی استراتژیک، شناسایی و تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها برای کسب و کار ، چگونگی شناسایی مزیت رقابتی برای هر کسب و کار محتوای دوره : آشنایی با مفهوم مدیریت استراتژیک آشنایی با فرآیند و مراحل مدیریت استراتژیک آشنایی با تجزیه …
ادامه مطلب

محتوای دوره مدیریت دانش در استاندارد ISO 9001:2015

  مخاطبان : مدیران ارشد و کارکنان شرکت های مختلف -مشاوران و کارشناسان هدف : آشنایی با چگونگی استخراج و جمع آوری دانش و تجربه از ذهن افراد سازمان محتوای دوره : سازمان باید دانش مورد نیاز را برای اجرای فرآیندها و اطمینان از انطباق محصولات و خدمات را تعیین نماید. این دانش بایستی نگهداری شود وهنگام نیاز در دسترس باشد. سازمان باید هنگام اعمال تغییرات و روند های مورد …
ادامه مطلب

محتوای دوره سرممیزی ایزو ۹۰۰۱

  مخاطبان : مشاورین و ممیزین داخلی سیستم های مدیریتی هدف دوره : آشنایی و ارتقای توان ممیزان داخلی و شخص ثالث در این دوره خواهید آموخت:  • بررسی الزامات استاندارد ISO 9001:2015 • آشنایی با بندهای استاندارد ممیزی طبق ISO 19011:2018 • آشنایی با انواع ممیزی از جمله ممیزی داخلی و خارجی • آشنایی با تعاریف و اصطلاحات ممیزی • آشنایی با اصول ممیزی • آشنایی با مدیریت برنامه …
ادامه مطلب

محتوای ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2015

    مخاطبان : مشاورین و ممیزین داخلی سیستم های مدیریتی هدف دوره : آشنایی و ارتقای توان ممیزان داخلی و شخص ثالث • بررسی الزامات استاندارد ISO 9001:2015 • شرح تغییرات الزامات استاندارد نسبت به استاندارد ISO 9001:2015 • آشنایی با بندهای استاندارد ممیزی طبق ISO 19011:2018 • آشنایی با انواع ممیزی از جمله ممیزی داخلی و خارجی • آشنایی با تعاریف و اصطلاحات ممیزی • آشنایی با اصول …
ادامه مطلب
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش