محتوای دوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM

  مخاطبان : مدیران فروش – کارشناسان بازاریابی و فروش تمامی سازمان ها – دانشجویان رشته های بازاریابی – مدیریت و تمامی افراد علاقه مند هدف : ارتقای دانش مدیران و کارشناسان جهت فروش بیش تر محصولات از طریق استفاده از CRM محتوای دوره : تاریخچه CRM آشنایی با مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری مفاهیم کلیدي بازاریابی و فروش ابزارهاي کلیدي مدیریت فروش مزایای استفاده از CRM آشنایی …
ادامه مطلب

محتوای دوره اصول، فنون و هنر مذاکرات تجاری

  مخاطبان : مدیران – مدیران فروش تمامی سازمان ها – کارشناسان بازاریابی در سازمان ها – دانشجویان رشته های بازاریابی – مدیریت و تمامی افراد علاقه مند هدف : آشنایی مدیران فروش و کارشناسان بازاریابی با اصول – فنون و هنر مذاکرات تجاری محتوای دوره : تاریخچه مذاکره تعریف مذاکره و کاربرد آن اهداف مذاکره انواع مذاکره تکنیک های مذاکره حرفه ای مهارت های ارتباطی برای مذاکره نقش های …
ادامه مطلب

محتوای دوره ارائه راهکارهایی روانشناسی مثبت در محیط کار برای خلق محیط کاری سالم

  مخاطبان : مدیران ارشد و کارمندان تمامی سازمان ها و شرکت ها – روان شناسان – دانشجویان رشته های مدیریت – روانشناسی – علوم اجتماعی و تمامی افراد علاقه مندی که به ایجاد محیط کار سالم و شاد می اندیشند. هدف : افزایش دانش و ارتقای آگاهی افراد جهت ایجاد محیط کاری سالم و شاد محتوای دوره : آشنایی با ایجاد فضای گفتگو در زمینه روانشناسی در محیط کار …
ادامه مطلب

محتوای دوره کنترل خشم و اضطراب در محیط کار

  مخاطبان : مدیران و کارمندان تمامی سازمان ها – افراد مشاور – روان شناس و روان پزشک – دانشجویان رشته های روانشناسی – علوم اجتماعی و تمامی افراد علاقه مند هدف : آشنایی با انواع خشم و اضطراب و نحوه کنترل بهتر آن ها و تلاش در جهت برطرف کردن خشم و اضطراب محتوای دوره : آشنایی با مفهوم خشم آشنایی با انواع خشم از جمله : خشم منفعل …
ادامه مطلب

محتوای دوره  ارائه راه کارهایی روانشناسی مثبت در محیط کار برای خلق محیط کاری سالم

  مخاطبان : مدیران ارشد و کارمندان تمامی سازمان ها و شرکت ها – روان شناسان – دانشجویان رشته های مدیریت – روانشناسی – علوم اجتماعی و تمامی افراد علاقه مندی که به ایجاد محیط کار سالم و شاد می اندیشند. هدف : افزایش دانش و ارتقای آگاهی افراد جهت ایجاد محیط کاری سالم و شاد محتوای دوره : آشنایی با ایجاد فضای گفتگو در زمینه روانشناسی در محیط کار …
ادامه مطلب

محتوای دوره برقراری ارتباط موثر

  مخاطبان : مدیران ارشد و مدیران بخش بازرگانی – مدیران فروش- دانشجویان رشته های مدیریت – بازرگانی – مارکتینگ – روانشناسی – علوم اجتماعی و تمامی افراد علاقه مند هدف : آشنایی با روش های برقراری ارتباط موثر محتوای دوره : آشنایی با ضرورت ارتباط اثربخش آشنای با تعریف ارتباطات آشنایی با اجزای فرایندهای ارتباط آشنایی با ارتباط موثر آشنایی با عوامل موثر در ارتباط آشنایی با علت اهمیت …
ادامه مطلب

محتوای دوره مدیریت خشم

  مخاطبان : مدیران و کارمندان تمامی سازمان ها – افراد مشاور – روان شناس و روان پزشک – دانشجویان رشته های روانشناسی – علوم اجتماعی و تمامی افراد علاقه مند هدف : آشنایی با خشم و فراگیری مهارت هایی برای مدیریت خشم در زندگی روزمره محتوای دوره : آشنایی با مفهوم خشم آشنایی با انواع خشم آشنایی با اثرات سوء خشم آشنایی با عوامل بروز خشم آشنایی باپیامدهای خشم …
ادامه مطلب

محتوای دوره عارضه یابی و حل بی انگیزگی کارکنان

  مخاطبان : مدیران و کارشناسان ارشد سطوح مختلف سازمان‏‏ ها و شرکت ‏ها – دانشجویان رشته های مدیریت – MBA – علوم اجتماعی و تمامی افراد علاقه مند که در جهت رفع بی انگیزگی کارکنان در سازمان خود می اندیشند. هدف : آشنایی با شناسایی و روش های حل بی انگیزگی در کارکنان جهت افزایش عملکرد و بهره وری آن ها و موفقیت سازمان محتوای دوره : آشنای با …
ادامه مطلب

محتوای دوره کنترل خشم و اضطراب در محیط کار

  مخاطبان : مدیران و کارمندان تمامی سازمان ها – افراد مشاور – روان شناس و روان پزشک – دانشجویان رشته های روانشناسی – علوم اجتماعی و تمامی افراد علاقه مند هدف : آشنایی با انواع خشم و اضطراب و نحوه کنترل بهتر آن ها و تلاش در جهت برطرف کردن خشم و اضطراب محتوای دوره : آشنایی با مفهوم خشم آشنایی با انواع خشم از جمله : خشم منفعل …
ادامه مطلب

محتوای دوره عمومی آشنایی با تنش های شغلی و راهکارهای مدیریتی

  مخاطبان : مدیران ارشد – مدیران و کارمندان تمامی سازمان ها – افراد روان شناس و تمامی دانشجویان رشته های روانشناسی – مدیریت و علوم اجتماعی و تمامی افرادی علاقه مند هدف : آشناییو تشخیص و درک روش های مقابله با انواع تنش های شغلی در محیط کار و توانایی کنترل از طریق راهکارهای مدیریتی نوین – کمک به کاهش تنش شغلی و اضطراب کارمندان و افزایش بازده و …
ادامه مطلب

محتوای دوره الگوهای ارزیابی سنجش اثربخشی آموزش و برگشت سرمایه

  مخاطبان :  مدیران و کارشناسان آموزش سازمان ها و بخش توسعه منابع انسانی هدف : ارتقا و بهبود توانایی – دانش و مهارت شرکت کنندگان در زمینه سطح بازگشت سرمایه محتوای دوره : آشنایی با مفهوم نرخ بازگشت سرمایه Return on Investment تعریف مفاهیم انواع سرمایه گذاری اهداف استفاده از Return on Investment ( ROI(در آموزش آشنایی با نحوه محاسبهROI در آموزش آشنایی با مفهوم بازگشت سرمایه آشنایی با …
ادامه مطلب

محتوای دوره تشریح الزامات و ممیزی داخلی استاندارد مدیریت کیفیت ارائه دهندگان خدمات آموزشی ISO 29990:2010

  مخاطبان : مراکز و اشخاص ارائه کننده خدمات آموزشی – مدیران و کارشناسان آموزش سازمان ها و بخش توسعه منابع انسانی هدف : بهبود کیفیت خدمات آموزشی – ارتقا و بهبود کیفیت یادگیری – بهبود روند آموزشی از طریق دوره های آموزشی موثر و کارآمد و اساتید با تجربه بهبود خدمات آموزشی بوسیله بهبود روند آموزشی اساتید دوره های آموزشی محتوای دوره : آشنایی با تعاریف و اصطلاحات آشنایی …
ادامه مطلب

محتوای دوره تكنیک های نيازسنجی، برنامه ريزی آموزشی کارکنان

  مخاطبان : مدیران و کارمندان تمامی سازمان های آموزشی – مدیران و کارشناسان اداری و منابع انسانی – کارشناسان آموزش سازمان ها هدف : ارتقای دانش و علم کارکنان سازمان جهت ارتقای سازمان ها از لحاظ علمی – کیفی و کمی محتوای دوره : آشنایی با اهداف نیازسنجی آموزشی در سازمان ها آشنایی با ضرورت آموزش سازمانی آشنایی با روش ها و الگوهای نیازسنجی آشنایی با نحوه نیازسنجی آموزشی …
ادامه مطلب

محتوای دوره تشریح الزامات، مستندسازی و ممیزی داخلی سیستم مدیریت آموزش ISO 10015:1999

  مخاطبان : مدیران و کارمندان تمامی سازمان های آموزشی – مدیران و کارشناسان اداری و منابع انسانی – کارشناسان آموزش سازمان ها – مشاوران و ممیزان سیستم های مدیریتی ایزو و تمامی افراد علاقه مند هدف : ارتقای دانش و تواناییمدیران و کارمندان و کارشناسان اموزش با نحوه ی مستند سازی و اجرای سیستم مدیریت آموزش در سازمان ها – استفاده از روش ها و دستورالعمل های موثر برای …
ادامه مطلب

محتوای دوره روش های نوین ایجاد انگیزه و روحیه در کارکنان

  مخاطبان : مدیران ارشد سازمان ها – مدیران منابع انسانی هدف : آشنایی مدیران با روش های برانگیختن کارکنان در جهت ایجاد شادابی و کنترل زمینه های بروز نارضایتی محتوای دوره : آشنایی با تعریف انگیزش در سازمان آشنایی با نقش مدیران در ایجاد انگیزه آشنایی با شخصیت افراد و کارکنان در سازمان آشنایی با روحیات افراد در سازمان آشنایی با روش های ایجاد انگیزش در کارکنان آشنایی با …
ادامه مطلب
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش