محتوای دوره بازرسی بر مبنای ریسک (RBI )

  مخاطبان : مهندسان نفت – مهندسان مکانیک هدف : آگاهی و دانش افراد با بازرسی بر مبنای ریسک و الزامات ریسک و ارزیابی ریسک محتوای دوره : آشنایی با مفاهیم بازرسی بر مبنای ریسک RBI مقدمه ای بر بازرسی بر مبنای ریسک RBI آشنایی با الزامات مورد نیاز اجرای RBI آشنایی بابررسی مدل های مختلف ریسک آشنایی با الزامات در استقرار بازرسی بر مبنای ریسک آشنایی با بهداشت و …
ادامه مطلب

محتوای دوره بازرسی دوره ای مخازن ذخیره ( API 653 )

  مخاطبان : بازرسان و مهندسان صنعت نفت – مهندسان مکانیک و تمامی دانشجویان رشته های فنی و مهندسی مهندسان و طراح مخازن ذخیره، مهندسان بازرسی فنی، کارشناسان تعمیرات و بهره برداری هدف : آشنایی و افزایش دانش و آگاهی برای بازرسی دوره ای مخازن ذخیره محتوای دوره : آشنایی با تعاریف مورد استفاده در مخازن ذخیره – بازرسی – تعمیر آشنایی با نحوه تعیین بازرسی آشنایی با ارائه روشهای …
ادامه مطلب

محتوای دوره بازرسی سیستم های لوله کشی (API 570 )

    مخاطبان : بازرسان و مهندسان صنعت نفت – مهندسان مکانیک و تمامی دانشجویان رشته های فنی و مهندسی هدف : آشنایی و افزایش دانش و آگاهی برای اجام بازرسی دوره ای سیستم های لوله کشی محتوای دوره : مجموعه استانداردهای APIیکی از پرکاربردترین و متداول ترین استانداردهای صنعت نفت می باشد. این استاندارد در صنایع گاز و پتروشیمی هم دارای اهمیت می باشد. مقدمه ای بر استاندارد API …
ادامه مطلب

محتوای دوره بازرسی دوره ای مخازن تحت فشار (API 510 )

  مخاطبان : بازرسان و مهندسان صنعت نفت -مهندسان مکانیک -دانشجویان رشته های فنی و مهندسی هدف : آشنایی و افزایش دانش و آگاهی با نحوه ی بازرسی مخازن تحت فشار در حین سرویس و تعمیرات طبق استاندارد محتوای دوره : استاندارد API 510یکی از مهم ترین استاندادرهای صنعت نفت و گاز می باشد که نکات فنی را درباره ی بازرسی مخازن تحت فشار – بازرسی تحت سرویس تعمیرات و …
ادامه مطلب

محتوای دوره بازرسی رنگ وپوشش و پوشش های صنعتی

  مخاطبان : تمامی رشته های فنی و مهندسی- مهندسان شیمی – پلیمر – و افراد علاقه مند هدف : افزایش دانش و آگاهی افراد با روش های آماده سازی سطح برای رنگ آمیزی – زنگ زدایی و آشنایی با رنگ ها و انواع تست های کیفیت رنگ محتوای دوره : آشنایی با اصول آماده سازی سطح برای رنگ آمیزی آشنایی با روش های کنترل و نظارت بر سطح آشناییی …
ادامه مطلب

محتوای دوره بازرسی ساخت مخازن تحت فشار و مطابق با ASME

  مخاطبان : مهندسان مکانیک -بازرسان – دانشجویان رشته های فنی و مهندسی و رشته ی مهندسی مکانیک – اپراتورهای موتورخانه – تعمیرات دیگ بخار – مهندسان مشاور – پیمانکاران تجهیزات تهویه مطبوع و شرکت های صنایع غذایی – داروسیی و صنایع پتروشیمی  هدف : آشنایی با مفاهیم مهم صنعت مخازن تحت فشار و نحوه عیب یابی محتوای دوره : آشنایی با استانداردهای انجمن مهندسي مکانيک امريکا (ASME) آشنایی با …
ادامه مطلب

محتوای دوره بازرسی جوش ( CWI)

  مخاطبان : تمامی بازرسان شرکت های فنی – تمامی بازرسان جوش – پرسنل کنترل کیفیت و تمامی دانشجویان کلیه رشته های فنی و مهندسی هدف : ارتقای دانش و آگاهی با انواع روش ها و فرآیند های جوشکاری – بازرسی جوشکاری – عیوب وآزمون های مخرب و غیر مخرب جوشکاری محتوای دوره : آشنایی با تعاریف و اصطلاحات جوشکاری آشنایی با اصول جوشکاری آشنایی با انواع وسایل جوشکاری آشنایی …
ادامه مطلب

محتوای دوره مدیریت و برنامه ریزی بازاریابی و فروش در شرکت های پخش

  مخاطبان : مدیران بازاریابی – بازرگانی – مدیران بخش ارتباط با مشتری CRM و مدیریت منابع انسانی در حوزه فروش و بازاریابی HRM هدف : افزایش فروش سازمان ها از طریق مدیریت و برنامه ریزی اصولی برای بخش فروش محتوای دوره : آشنایی با برندینگ آشنایی با سیاست های قیمت گذاری – توزیع و پخش آشنایی با روش های تبلیغات موثر نحوه فروش حضوری آشنایی با نحوه تخفیفات محصولات …
ادامه مطلب

استانداردهای مدیریت شکایت و رضایت مشتریان ISO 10001 – ISO 10002-ISO 10003-ISO 10004

  مخاطبان : مدیران و مسئولان واحد بازرگانی، کارکنان واحد خدمات پس از فروش ،مدیران تولید ، مدیران ارتباط با مشتری و CRM ،مشاوران و ممیزین سیستم های مدیریتی ایزو و دانشجویان رشته های بازرگانی – بازاریابی – مدیریت و تمامی افراد علاقه مند هدف : آشنایی با برقراری موثر ارتباط با مشتری – آشنایی با نحوه حل اختلافات – آشنایی با عوامل تاثیرگذار بر رفتار مشتری محتوای دوره : …
ادامه مطلب

محتوای دوره بازاریابی در فضای مجازی

  هدف : ارتقای دانش کارکنان برای فروش محصولات در فضای مجازی – کمک به افزایش فروش – کمک به رونق کسب و کار- ایجاد کارآفرینی محتوای دوره : چرابازاریابی در فضای مجازی دغدغه هر صاحب کسب وکاری شده است؟ تفاوت بازاریابی در فضای مجازی با تبلیغات بازاریابی در شبکه های اجتماعیانواع فرمت ها و استراتژی های با هداف بازاریابی در فضای مجازی شناسایی انواع شبکه های اجتماعی برای بازاریابی …
ادامه مطلب

محتوای دوره مهندسی فروش

  مخاطبان : مدیران – مدیران فروش تمامی سازمان ها – کارشناسان بازاریابی در سازمان ها – دانشجویان رشته های بازاریابی – مدیریت و تمامی افراد علاقه مند محتوای دوره : اصول بازاریابی و فروش هدف گذاری سالیانه و دوره ای فروش ابزارهای تشویقی افزایش فروش استراتژی های رشد فروش و افزایش سهم بازار آشنایی با اخلاق حرفه ای فروش بررسی اهمیت مهندسی فروش در سازمان روش های مناسب تبلیغات …
ادامه مطلب

محتوای دوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM

  مخاطبان : مدیران فروش – کارشناسان بازاریابی و فروش تمامی سازمان ها – دانشجویان رشته های بازاریابی – مدیریت و تمامی افراد علاقه مند هدف : ارتقای دانش مدیران و کارشناسان جهت فروش بیش تر محصولات از طریق استفاده از CRM محتوای دوره : تاریخچه CRM آشنایی با مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری مفاهیم کلیدي بازاریابی و فروش ابزارهاي کلیدي مدیریت فروش مزایای استفاده از CRM آشنایی …
ادامه مطلب

محتوای دوره اصول، فنون و هنر مذاکرات تجاری

  مخاطبان : مدیران – مدیران فروش تمامی سازمان ها – کارشناسان بازاریابی در سازمان ها – دانشجویان رشته های بازاریابی – مدیریت و تمامی افراد علاقه مند هدف : آشنایی مدیران فروش و کارشناسان بازاریابی با اصول – فنون و هنر مذاکرات تجاری محتوای دوره : تاریخچه مذاکره تعریف مذاکره و کاربرد آن اهداف مذاکره انواع مذاکره تکنیک های مذاکره حرفه ای مهارت های ارتباطی برای مذاکره نقش های …
ادامه مطلب

محتوای دوره ارائه راهکارهایی روانشناسی مثبت در محیط کار برای خلق محیط کاری سالم

  مخاطبان : مدیران ارشد و کارمندان تمامی سازمان ها و شرکت ها – روان شناسان – دانشجویان رشته های مدیریت – روانشناسی – علوم اجتماعی و تمامی افراد علاقه مندی که به ایجاد محیط کار سالم و شاد می اندیشند. هدف : افزایش دانش و ارتقای آگاهی افراد جهت ایجاد محیط کاری سالم و شاد محتوای دوره : آشنایی با ایجاد فضای گفتگو در زمینه روانشناسی در محیط کار …
ادامه مطلب

محتوای دوره کنترل خشم و اضطراب در محیط کار

  مخاطبان : مدیران و کارمندان تمامی سازمان ها – افراد مشاور – روان شناس و روان پزشک – دانشجویان رشته های روانشناسی – علوم اجتماعی و تمامی افراد علاقه مند هدف : آشنایی با انواع خشم و اضطراب و نحوه کنترل بهتر آن ها و تلاش در جهت برطرف کردن خشم و اضطراب محتوای دوره : آشنایی با مفهوم خشم آشنایی با انواع خشم از جمله : خشم منفعل …
ادامه مطلب
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش