مدیریت دیداری

کرونا باعث شد خیلی از آدما با استراتژی یا بدون استراتژی برن سراغ فضای مجازی. یه عده کمی سود کردن، یه عده اوضاعشون خیلی خوب شد ولی متاسفانه یه عده ی زیادی نه تنها نتونستن برداشتی داشته باشن، بلکه حتی برندی که برای خودشون ساخته بودن هم خراب کردن . مشکل اصلی عدم بررسی دقیق بازار و به ویژه تحلیل درست رقبا در بازاره . توی این اپیزود با همکاری بهادر کاردل، بخش مهمی از تحلیل بازار رو تشریح میکنیم، به ویژه در حوزه ی فضای مجازی

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش