آزمون استخدامی آتش نشانی تهران

سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران به منظور تکميل نيروهاي عملياتي خود در سطح شهر تهران از ميان افراد واجد شرايط از طريق آزمون هاي علمي، عملي، معاينات جسماني و رواني و طي مراحل گزينش " 100 نفر آقا و 16 نفر خانم" براساس شرايط ذيل استخدام مينمايد:

نحوه ثبت نام و مراحل آزمون

ثبت نام از تاريخ 1399/12/05 بمدت 10روز بصورت اينترنتي از طريق درگاه اينترنتي azmoon125.tehran.ir ميباشد.

لطفا شرايط ذکر شده در سامانه ثبت نام را در تمام مراحل به دقت مطالعه نموده و سپس ثبت نام را انجام دهيد. 

پذيرش موافقت نامه در سامانه استخدام به منزله مطالعه کامل شرايط و قبول نمودن کليه مفاد در نظر گرفته شده در آگهي استخدام است.

1- عدم شرکت در هريک از بخش هاي آزمون ( علمي، عملي، مصاحبه روانشناختي - شغلي، گزينش، معاينات پزشکي ) به منزله انصراف از تقاضا تلقي ميگردد.

2- کليه هزينه هاي معاينات پزشکي بر عهده داوطلبين ميباشد که در مرکز معاينات معرفي شده توسط داوطلب ميبايست پرداخت گردد.

 

مراحل اخذ آزمون ﻭﻧﺤﻮﻩ ﺍﻋﻼﻡ ﻧﺘﻴﺠﻪ: 

1- آزمون استخدامي سازمان آتش نشاني بصورت مرحله اي برگزار شده و شرکت در هر مرحله منوط به کسب امتیاز حد نصاب لازم در مرحله قبلي است. عدم کسب امتیاز حد نصاب لازم در هر مرحله منجر به حذف داوطلب از فرآيند استخدام خواهد شد.

2- در مرحله اول بر اساس اطلاعات خود اظهاري افراد آزمون علمي برگزار و نتيجه آزمون و اعلام اسامي واجدين شرايط جهت مرحله بعد منوط به کسب حد نصاب نمره لازم مي باشد.

3- پس از برگزاري آزمون علمي واجدين شرايط بر اساس چند برابر ظرفيت استخدام به آزمون عملي معرفي ميشوند.

4- در زمان برگزاري آزمون عملي مدارک مورد نياز به شرح ذيل با اطلاعات خود اظهاري افراد تطبيق داده شده و با بررسي و صحت سنجي مدارک و در صورت تائيد، آزمون عملي از ايشان به عمل خواهد آمد.

  • اصل شناسنامه عکسدار. اصل مدرک تحصيلي . اصل کارت پايان خدمت و يا معافيت غير پزشکي. اصل کارت ملي.
  • همراه داشتن اصل و تصوير کارت يا معرفي نامه از بنياد شهيد و امور ايثارگران جهت فرزندان شاهد و ايثارگران.

5- پس از اعلام نتايج آزمون عملي، اسامي چند برابر ظرفيت استخدامي جهت شرکت در مصاحبه روانشناختي - شغلي اعلام خواهد شد.

6- افراد واجد شرايط تشخيص داده شده در مصاحبه روانشناختي - شغلي جهت طي مراحل گزينشي و معاينات پزشکي به مراجع ذيصلاح معرفي ميشوند.


شرایط عمومی و اختصاصی آزمون

الف) شرايط عمومي :

1- تابعيت و اعتقاد به نظام جمهوري اسلامي ايران و متدين به يکي از اديان رسمي کشور.

2- ويژه آقايان: دارا بودن حداقل مدرک تحصيلي ديپلم

ويژه بانوان: دارا بودن حداقل مدرک کارشناسي در رشته هاي: عمران، معماري، مکانيک، صنايع، حقوق، روانشناسي، مديريت صنعتي، بازرگاني، برق، جامعه شناسي، بهداشت حرفه اي و فارغ التحصيلان رشته هاي کارشناسي مرکز علمي و کاربردي آتش نشاني، ايمني و خدمات شهري شهرداري تهران.

3- عدم اشتهار به فساد اخلاقي و نداشتن پيشينه کيفري (سوء سابقه موثر) برابر گواهي مراجع ذيصلاح.

4- متولدين 1372/01/01 به بعد.

5- دارا بودن کارت پايان خدمت يا کارت معافيت غير پزشکي نظام وظيفه عمومي(براي آقايان).

6- برخورداري از سلامت کامل جسماني و رواني و توانايي لازم براي انجام کار در شغلي که در آن استخدام ميشوند( آمادگي جسماني) شامل

الف: تست تشخيص روانشناختي - شغلي ب- عدم داشتن مشکلات و اختلالات رواني و عدم اعتياد به مواد مخدر و دخاني برابر گواهي صادره از مراجع ذيصلاح و مورد نظر سازمان

7- عدم وجود هرگونه ممنوعيت استخدام در دستگاه هاي اجرايي به موجب آراء موثر مراجع قضائي و ذيصلاح.

تذکر: ملاک عمل در خصوص تاريخ فراغت از تحصيل، تاريخ مندرج در متن گواهينامه موقت و يا دانشنامه و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاريخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت، کارت پايان خدمت) و همچنين در خصوص معافيت دائم غير پزشکي(تاريخ مندرج در قسمت صدور کارت معافيت دائم) در آخرين روز ثبت نام داوطلبين (1399/12/15) مي باشد.

ب) شرايط اختصاصي :

1- ويژه آقايان: دارا بودن حداقل 165 سانتيمتر قد، ويژه بانوان: دارا بودن حداقل 160 سانتيمتر قد.

2- دارا بودن شرايط بومي در شهر تهران (داوطلب بومي: به داوطلبي گفته ميشود که حداقل داراي يکي از ويژگي هاي زير باشد.

الف- داوطلب حداقل (4) چهار سال از سنوات تحصيلي (دبيرستان و يا دانشگاه) را به صورت متوالي يا متناوب در شهر مورد تقاضا براي استخدام طي کرده باشد.

ب- همسر و فرزندان تحت تکفل کارمندان رسمي و پيماني دولت و يا نيروهاي مسلح (صرفاً شاغلين) که شهر محل خدمت فعلي با شهر مورد تقاضا براي استخدام يکسان باشد.

ج- حداقل 1 سال سابقه سکونت دائم داوطلب در استان تهران)

3- فرزندان شهداء، مفقودين، جانبازان 25% به بالا و آزادگان، همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور در جبهه از سهميه قانوني برخوردار و دارندگان مدال طلاي مسابقات جهاني در شرايط مساوي، از اولويت برخوردار ميباشند.


مفاد آزمون استخدامی

 آزمون علمي:

الف- هوش و توانمندي هاي عمومي(ضريب2)
معارف اسلامي(ضريب 1)
زبان انگليسي(عمومي)(ضريب 1)

ب- آزمون کتبي روانشناختي - شغلي آزمون ورزشي براي آقايان :

تر کيب بدني(اندازه گيري قد و وزن)، انعطاف پذيري، بارفيکس، پلانک استاندارد(ثابت)، قدرت پنجه، دوي 1600 متر، عمليات ورزشي(کشيدن سورتمه با وزنه 20 کيلوگرمي به مسافت 20 متر به وسيله طناب از روبرو و کشاندن همان سورتمه به وسيله طناب روي شانه به مسافت 20 متر، هل دادن سورتمه ورزشي بعدي با وزنه 40 کيلوگرمي به مسافت 20 متر و کشاندن همان سورتمه به وسيله طناب روي شانه به مسافت 20 متر، حمل دو گالن به وزن مجموع 40 کيلوگرم به مسافت 15 متر (رفت و برگشت جمعاً 30 متر)).

آزمون ورزشي براي بانوان : تر کيب بدني(اندازه گيري قد و وزن)، انعطاف پذيري، بارفيکس(بارفيکس افقي)، پلانک استاندارد، قدرت پنجه، دوي 1600 متر، عمليات ورزشي(کشيدن سورتمه ورزشي با وزنه 10 کيلوگرمي به وسيله طناب از روبرو به مسافت 20 متر و کشاندن همان سورتمه به وسيله طناب روي شانه به مسافت 20 متر، هل دادن سورتمه بعدي با وزنه 20 کيلوگرمي به مسافت 20 متر و سپس کشاندن همان سورتمه به وسيله طناب روي شانه به مسافت 20 متر، حمل دو گالن به وزن مجموع 20 کيلو به مسافت 15 متر (رفت و برگشت جمعاً 30 متر)).

تبصره: اقليتهاي ديني مصرح در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، از پاسخگويي به سئوالات به معارف اسلامي معاف بوده و در اين صورت، نمره مکتسبه اين داوطلبان بر اساس مجموع تراز شده ساير سئوال هاي آزمون عمومي محاسبه خواهد شد.

 

۵
از ۵
۲۳ مشارکت کننده
مطالب مفید، کار در ارتفاع، ایمنی جرثقیل، برق، بهداشت
دوره های آفلاین رو ببین
کتابفروشی همیار
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش