سیستم فرماندهی حوادث بیمارستان

نویسندگان: دکتر عبدالرضا بابامحمودی، دکتر علی اردلان، کتر وحید حسینی و رقیه چمانی

انتشارات:   رویان پژوه        (1394)      889 صفحه       تلفن: 66486373

بیمارستان‌ ها به عنوان سازمان ‏هایی با خدمات مداوم و بدون وقفه، بسیار تحت تاثیر حوادث محیطی و اجتماعی هستند و مدیریت آن‌ها، با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط جوّی، مردم، فرهنگ ‌ها و نیازهای بهداشتی- درمانی فعلی و آتی آن‏ها، امری دانش محورانه و آینده نگرانه است. بیمارستان اثر بخش و کارآمد بیمارستانی است که در شرایط و حوادث مختلف قادر به ارائه خدمت با بهترین کیفیت برای بیشترین افراد جامعه باشد. حوادثی که می‌تواند نشات گرفته از داخل و یا خارج بیمارستان باشد بر روند جاری مدیریت فرایندهای درمانی اثر می‏گذارد پرسنل باید بتوانند از قبل آسیب پذیری ‏های خود را شناسایی کرده و خود را برای مراحل مختلف وقوع حادثه بالقوه یا احتمالی آماده کنند.

سیستم فرماندهی حوادث بیمارستانی (HICS) که مبتنی بر سیستم ملی مدیریت سوانح (NIMS) طراحی شده است در طول سالیان متمادی مورد آزمون و بازبینی قرار گرفته است و اکنون در آخرین ویرایش خود دارای نکات آموزنده و کاربردی فراوانی برای مدیران بیمارستانها می‏باشد.

این کتاب ترجمه آخرین بازنگری سیستم فرماندهی حوادث بیمارستان می‌باشد که در اختیار کارکنان اعم از مدیران، پزشکان، پرستاران، و سایر افراد موثر در مراکز بهداشتی درمانی قرار می‌گیرد تا با استفاده از ساختاری مشابه بنا به اقتضای شرایط محیطی و جغرافیایی و فرهنگی خود و برای تداوم خدمت در مراحل مختلف، مورد استفاده قرار گیرد.

۵
از ۵
۲۴ مشارکت کننده
مطالب مفید، کار در ارتفاع، ایمنی جرثقیل، برق، بهداشت
دوره های آفلاین رو ببین
کتابفروشی همیار
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش