شورای ایمنی در مدارس اصفهان تشکیل می شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید مقرر شد تمام مدارس استان اصفهان به «شورای ایمنی» مجهز شوند.

«شورای ایمنی» در مدارس اصفهان تشکیل می شود

 

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش‌هایی که منتج به تصادفات زنجیره‌ای در بزرگراه‌های اصفهان می‌شود، اظهار داشت: به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ابلاغ شده است که بزرگراه شهید دستجردی تا سپاهان شهر، بزرگراه شهید اقارب پرست، خروجی حکیم نظامی به بزرگراه شهید دستجردی با اصلاح نیوجرسی و آسفالت از نظر ایمنی بازسازی و اصلاح شود.

وی افزود: مدیریت بحران استانداری اصفهان پلیس راه و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان را مکلف به اصلاح موارد ایمنی کرد که با اندکی بارندگی زمینه بروز تصادفات را فراهم می‌کند.

نصب بنرهای هشدار در جایگاه‌های سوخت به شهروندان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: الزامات ایمنی با نصب بنرهای هشدار در جایگاه‌های سوخت به شهروندان گوشزد داده شد تا از رفتارهای پرخطر مانند روشن کردن سیگار در پمپ بنزین اجتناب کنند.

وی بیان داشت: حادثه کودک ۱۲ ساله در سی و سه پل در حال بررسی است که نتیجه آن در آینده نزدیک اعلام می‌شود و شهرداری موظف شد مکان‌های پرخطر در فضای سبز و معابر را مسدود کند و نسبت به ایمن سازی آن اقدام کند.

بازگشایی مدارس در چند هفته آینده

شیشه فروش گریزی هم به بازگشایی مدارس در چند هفته آینده داشت و گفت: نحوه بازگشایی مدارس منوط به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا خواهد بود.

وی افزود: مدیریت بحران استانداری اصفهان وظایفی را از نظر ایمن سازی به تمام مدارس و دانشگاه‌های استان اصفهان ابلاغ کرده است که در کنار اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی فضاهای آموزشی هم از نظر استانداردسازی و ایمن سازی اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در هر مدرسه «شورای ایمنی» تشکیل می‌شود، تصریح کرد: «شورای ایمنی» مدرسه مرکب از مدیر و تعدادی از عوامل اجرایی مدرسه خواهند بود تا طرح ایمن سازی مدرسه با قوت دنبال شود.

پایش مخاطرات احتمالی و افزایش ضریب تاب‌آوری فضای فیزیکی

وی گفت: با پایش مخاطرات احتمالی و افزایش ضریب تاب آوری فضای فیزیکی واحد آموزشی و برنامه ریزی در نحوه تردد دانش آموزان در مدرسه و رعایت اصول ایمنی و آموزش آنها به دانش آموزان اقدامات لازم انجام شود.

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده
مطالب مفید، کار در ارتفاع، ایمنی جرثقیل، برق، بهداشت
دوره های آفلاین رو ببین
کتابفروشی همیار
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش