کتاب راهنمای بهداشت شغلی ویژه پیشگیری از بیماری Covid-19 در محیط کار  

کتاب حاضر، حاصل زحمات بی وقفه همکاران ما در گروه مهندسی بهداشت حرف های و ایمنی محیط کار است. تلاشی که از همان روز ورود ویروس بیماری کووید- ۱۹ به کشور آغاز شد و اکنون (کمتر از یک ماه از ورود ویروس به کشور) به ثمر نشسته است.
به همکارانم برای جمع آوری جدیدترین یافته های علمی و خلق این اثر ارزشمند و جامع خداقوت و تبریک میگویم؛ آنهم زمانی که جامعۀ جهانی هنوز درگیر گسترش پاندمی تقریبا در تمامی کشورها و شناخت عامل آن است و درحالیکه شناخت ما از بیماری و رفتار آن در حال تکمیل است. این اثر گامی بسیار بزرگ و به موقع، در انجام وظیفه ای است که برعهدۀ ما متولیان سلامت جامعه گذاشته شده است.
ضمن سپاس از همکاران عزیزم در تهیۀ این اثر جامع و ارزشمند و ابراز اطمینان از بهره مندی خوانندگان گرامی از محتوای این اثر در جهت پیشگیری از انتقال این بیماری واگیردار در محیط کار، آرزوی بهبود شرایط محیط کار و ارتقای سامت کارگران و کارمندان عزیز کشورمان را دارم.


دکتر محمد فراروئی
استاد اپیدمیولوژی و رئیس دانشکدۀ بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

 

با تشکر از دکتر فام

 

کتاب راهنمای بهداشت شغلی ویژه پیشگیری از بیماری Covid-19 در محیط کار  

 

۵
از ۵
۳۱ مشارکت کننده
مطالب مفید، کار در ارتفاع، ایمنی جرثقیل، برق، بهداشت
دوره های آفلاین رو ببین
کتابفروشی همیار
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش